REDOVNI SERVIS 4T MOTORA 4/5/6/8/9,9/15/20KS

Redovni servis 4t motora


Na samom početku servisa obavezno ispiranje motora slatkom vodom cca 1/2 sata.

REDOVNI SERVIS 4T MOTORA - Koraci

Korak 1

korak 1

Motor se stavlja na tank sa slatkom vodom i upali da radi cca 1/2 sata.

Korak 2

korak 2

Nakon toga se stavlja na stalak. Dok je motor zagrijan, ispušta se ulje iz noge motora i

Korak 3

korak 3

ulje iz motora.

Korak 4

korak 4

Motor se ostavi na stalku da se ulje iscijedi iz njega. Ulje se skladišti i odlaže na predviđeno mjesto za otpad ulja.

Korak 5

korak 5

Stavlja se novo Gear Lube ulje u nogu, od dolje kod ne izađe na gornjem nivou. Pomoću pumpice ubrizgava se dok ulje ne počne izlaziti na gornjem otvoru.

Korak 6

korak 6

Tada se zatvara gornji, pa onda i donji otvor. Ako imate Gear lube u tubi, direktno se vrh tube stavlja na donji otvor i tuba se pritišće.

Korak 7

korak 7

Quicksilver ulje 4T za motor se stavlja u motor. Kontrola nivoa ulja u motoru se vrši na način da se nakon ulijevanja približno točne količine ulja, zatvori čepom sa kontrolnom šipkom. Pričekati par sekundi, otvoriti čep i provjeriti nivo ulja na kontrolnoj šipci.

Korak 8

korak 8

Potreban nivo ulja je druga skala kontrolne šipke. Ako je nivo manji dodati ulja. Ponoviti kontrolu nivoa ulja ponovo. Paziti da ulje ne prijeđe maksimalan nivo, jer tada dolazi do prelijevanja ulja iz kartera.

Korak 9

korak 9

Pri svakom servisu se vrši pregled stanja svjećice. Ako postoji oštećenje ili jako zaprljanje, svjećica se mijenja.

Korak 10

korak 10

Na svakom servisu vrši se kontrola zategnutosti vijaka. Po potrebi se pritežu.

Korak 11

korak 11

Također, propeler se skida uvijek, podmazuje se i vraća na svoje mjesto. Kontolira se vizualno izgled lopatica propelera da li ima oštećenja.

Korak 12

korak 12

Ako postoje oštećenja, vlasnik se upozorava da je potrebna zamjena propelera.

Korak 13

korak 13

Koristimo isključivo original Quikcsilver sredstva za podmazivanje motora.

Korak 14

korak 14

Na svakom servisu podmazuju se svi pokretni dijelovi motora radi zaštite od soli, korozije i ostalih vanjskih utjecaja.

Korak 15

korak 15

Koristi se Quicksilver 2-4-C mast, Quicksilver mast sa teflonom, Quicksilver Corosion sprej.

Korak 16

korak 16

Podmazivanje mora biti temeljito,

Korak 17

korak 17

sve pokretne i nepokretne dijelove

Korak 18

korak 18

treba dobro podmazati.

Korak 19

korak 19

Na kraju, Quicksilver Corosion sprej

Korak 20

korak 20

štiti od korozije.

Korak 21

korak 21

Slijedi brisanje kape finom krpom. Motor je spreman za daljnji rad